صفحه اصلی عمومی و آزاد دانلود مقاله اثر تبلیغات در اسنک چی توز

دانلود مقاله اثر تبلیغات در اسنک چی توز

35,000 تومان
  • دانلود مقاله اثر تبلیغات در اسنک چی توز

  • گارانتی سلامت محصول
  • تضمین کیفیت محصول
  • ضمانت قیمت محصول


چکیده

- چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است.

- چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است.

- ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است.

- انواع اسنک

1- اسنک توپی                                              6- اسنک با پنیر

2- اسنک کرانچی                                          7- اسنک چرخی

3- اسنک طلایی                                           8- اسنک موتوری

4- اسنک حلقه ای                                         9- مانچی تند و آتشین

5- اسنک جنگلی                                         10- سالسا تند با لیمو

- ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی

- انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است.

هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و طراحی لوگو با فرم های نرم و متناسب با یک محصول غذایی انجام شده.

- استفاده از رنگ ثابت قرمز در لوگو که تحریک کننده اشتها است در همه ی بسته بندی به چشم میخورد و احاطه آن با خطوط پهن سفید برای گیرایی بیشتر مخاطب و تفکیک لوگو از زمینه، که در بسته، زمینه متناسب با نوع محصول متفاوت است . سایه ی زیر لوگو برای برجسته کردن لوگو از رنگ تخت زمینه استفاده شده است.

- انتخاب اندازه ی بزرگ لوگو در بسته بندی برای جذب مشتری است .

فرمت فایل:
حجم فایل:
تعداد فایل: